1.Politica
în domeniul calitatii:
Strategie
Nova Dacia isi va concentra toate resursele asupra produselor si
serviciilor din domeniul constructiilor civile si industriale. Vrem sa
devenim unul din liderii de piata din domeniul nostru de afaceri.
Clienti
Succesul nostru trebuie sa se bazeze pe cresterea continua a satisfactiei
clientilor nostri in raport cu dorintele pietei imobiliare si numai.
Angajati
Dorim sa avem angajati calificati si satisfacuti. În relatiile din
interiorul firmei se pune accentul pe seriozitate si eficienta. Fiecare
angajat trebuie sa contribuie la
realizarea si asigurarea calitatii
lucrarilor.
In acest sens firma a
implementat
Sistemul de
Management al Calitatii ISO 9001/2001.
Cerintele Sistemului de Management al Calitatii sunt obligatorii pentru toti
angajatii si subantreprenorii nostri.
Produse si servicii
Dorim sa oferim produse si servicii orientate spre satisfacerea cerintelor
clientilor, cu un bun raport calitate/pret.
Dezvoltare
În dezvoltarea produselor si serviciilor noastre folosim cele mai moderne
materiale si tehnologii de executie si proiectare, bazându-ne pe experienta
colectivului de angajati si colaboratori. Înca din faza de proiectare,
produsele noastre sunt supuse cerintelor de
calitate si de protectie a
mediului înconjurator.
Profit
Dorim si trebuie sa obtinem succesul economic al firmei noastre. Doar astfel
putem asigura viitorul pentru Nova Dacia si colaboratorii sai. Doar asa
putem asigura produse si servicii orientate spre cerintele pietei,
satisfactia clientilor si siguranta locurilor de munca pentru angajati.
Politica in domeniul mediului
|